דף מזכירות 38.2024
20.09.2024

עדכון על התקדמות שיוך המגרשים

בחצי שנה האחרונה לאחר הכנת החומרים להגשת הסכם חלקת המגורים ותיקי השיוך הפרטניים מול רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) הושלמו תהליכי השיוך הבאים:

  1. באפריל – הוגשו לרשות מקרקעי ישראל 174 תיקים לשיוך.
    (תיק לשיוך = מגרש ספציפי שנועד להיות משיוך לחבר קיבוץ. לאחר הגשת התיק לשיוך לרמ”י מתקיים תהליך אישור שבסופו מוחזרים מפרטים לחתימה על ידי החבר. לאחר החזרת המפרטים חתומים לרמ”י מתקבלים חזרה חוזי החכירה המשייכים את המגרש לחבר. קבלת חוזי החכירה = עסקה מול רמ”י אשר נדרש לדווח עליה לרשות המיסים)
  2. ביוני – בוצעו שני ימי החתמות בהן חברי הקיבוץ חתמו על טפסים שיאפשרו לחברת עורכי הדין המלווה את הקיבוץ ליפה את כוחם של החברים לדווח לרשות המיסים על עסקאות השיוך.
  3. ביולי – הוגש הסכם חלקת מגורים על 402 מגרשים לרמ”י.
  4. בספטמבר – יושלמו שני ימי החתמות להשלמת התיקים שעוד לא הוגשו לשיוך ולהשלמת החתימה על יפוי הכוח לדיווח לרשות המיסים.
  5. עד סוף שנה (הארכת זמן שיכולה להתארך בהתאם לקשב של רמ”י) – תושלם הגשת כלל התיקים לשיוך, במקביל יתחיל תהליך של קבלת מפרטים על התיקים שהוגשו שידרשו בחתימה נוספת של כל חבר על העסקה שלו ובשלב האחרון יתקבלו חוזי החכירה ויבוצע הדיווח לרשות המיסים. התהליך מתבצע לכל מגרש בנפרד ובתאם לקבלת הטפסים מרמ”י מגרש שישלים את התהליך יוגדר כמשויך.

 

עידן ורניק – רכז שיוך הדיור

אירועים, אירועים, אירועים

לשמחתנו, לאחרונה ישנם הרבה אירועים קהילתיים בקיבוץ וצפויים עוד רבים (תרבות, צעירים, ותיקים, יוזמות פרטיות ועוד…).

על מנת להימנע מהתנגשויות ולאפשר תשומת לב מלאה לכל אחד מהאירועים – כינסנו צוות שמטרתו סינכרון ותיאום הפעילויות השונות, ועל כן נשמח אם אלה יתואמו עם ועדת תרבות מבעוד מועד (או מול אודרי).

תודה מראש על שיתוף הפעולה!

הנהלת הקהילה וועדת תרבות

מצורפים לדף המזכירות

שבת שלום לכל בית
יד מרדכי!

התחברות לאתר
דילוג לתוכן